זוג חמורי עבודה, לוח עץ שהוצב עליהם ומחשב נייד הם הכלים שנדרשו לעודד
קוטלר לצאת למסע מלהיב, ספק תיעודי ספק בדיוני, המציע לקוראיו הצצה נדירה
ומאלפת אל עולמו המקצועי ואל הצמתים האישיים בחייו.
מרבית הנושאים המעסיקים את עודד קוטלר הם עניינים שחשופים לציבור
הרחב. ועם זאת, נקודת המבט שלו תמיד אישית. הספר מציין את המסע אל הנפש ומעיד שחייו המקצועיים משולבים בתהליכים בחברה שהוא חי ויוצר בה.
דרכו של עודד קוטלר בתאטרון הישראלי החלה עוד בימי נעוריו בתל
אביב. הוא מעיד על עצמו שהוא איש תאטרון טוטלי. ואכן, סקירת התחנות הרבות בחייו –
כשחקן, כבמאי תאטרון וטלוויזיה, כמורה ומנהיג, ובעיקר כמייסדם ומנהלם של מוסדות
תרבות רבים ומגוונים – מעידה על תקפותה של הגדרה זו.
ימים רבים לא יכסו מתאר את
דרכו האמנותית והאישית של אמן שעם מרבית כתריו והישגיו נמנים עשרות הצגות שביים
ושיחק בהן, פרס על מפעל חיים בתאטרון (2008) ופרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל קאן
(1967) על תפקידו בסרט "שלושה ימים וילד".