ואז הגענו לסוף

ג'ושוע פריס

התפוצצות בועת הדוט.קום גובה קורבנות גם בין עובדיו של משרד פרסום יוקרתי בשיקגו. לקוחותיו מתנדפים, עבודות מתבטלות, וההנהלה מתחילה להשליך מטען מיותר מן הסיפון.

בעיצומו של המשבר מקבל המשרד פרויקט קשה עד להחריד: עיצוב מודעה שעניינה סרטן השד – שתצחיק חולות בסרטן השד; המשימה מסתבכת עוד יותר כאשר נפוצה שמועה שהמנהלת לין מייסון עצמה לוקה בסרטן. העובדים מקטרים ומלגלגים על הקמפיין, אבל שוקדים עליו בשצף-קצף בתקווה להיות מי שהצעתו תתקבל, וכך יוסר מעליו איום הפיטורים.

 

ברגישות זדונית לפרטים הקטנים של חיי המשרד מספר ג'ושוע פריס סיפור אמיתי, מרגש ומצחיק על הישרדות בסביבת החיים המוזרה ביותר – זו שאנחנו מעמידים פנים שהיא נורמלית חמישה ימים בשבוע.

קרא עוד  >
89.00    מחיר מקורי לפני הנחה
סופר סופ"ש: ספר שני ב־20 ₪!
או ספר אחד ב־30% הנחה📒

*מחיר הספר לאחר ההנחה יוצג בעגלת הקניות